wtorek, 16 grudnia 2014

I wszystko staje się jasne... Magazyn Kulinarny GRYZ #1.

http://magazyngryz.pl/

Kochani,
nadszedł w końcu ten dzień, kiedy z niemałą dumą mogę przedstawić Wam efekt projektu, nad którym w ostatnim czasie pracowałam - Magazyn Kulinarny GRYZ. Tematem pierwszego wydania, jak łatwo się domyślić jest Boże Narodzenie. Mam nadzieję, że jego lektura dostarczy Wam wielu świątecznych inspiracji :)

Pierwsze spotkanie statusowe redakcji, które odbyło się dwa miesiące temu (choć czuję jakby to było wieki temu) zaowocowało najważniejszymi decyzjami. Wybraliśmy nazwę magazynu, redaktora naczelnego, opracowaliśmy ogólny zarys pierwszego numeru i zarzucaliśmy się mnóstwem pomysłów, ale te będziemy Wam zdradzać stopniowo, jak magazyn będzie się rozwijać. 

Drugie spotkanie już bardziej rzeczowe doprowadziło do rozdzielenia odpowiedzialności za poszczególne elementy - kto mięsa, a kto słodkie? bardziej tradycyjnie, czy jednak nowocześnie? I co najważniejsze ustalenie, że za zdjęcia odpowiedzialna będę JA (!) Na początku radość olbrzymia (wow! super, jak ktoś docenił moją pracę), a potem z każdym dniem przybliżającym mnie do gryzowej sesji zdjęciowej, czułam ciężar odpowiedzialności .Przecież takie magazyny pochłania się przede wszystkim oczami, zatem challenge accepted! i do dzieła. Dzień sesji na szczęście nie był tak straszny (no dobrze, poza momentem kiedy oparta o ramiona Przemka robiłam zdjęcie wigilijnego stołu stojąc na parapecie i w obu dłoniach trzymając aparat), praca szła sprawnie i udało się ogarnąć prawie wszystko :)

Następnie przyszła pora na obróbkę zdjęć, przygotowanie przepisów, poprawienie ich do jednej formy stylistycznej, na którą się zdecydowaliśmy, korekta (tu westchnę tylko ech!), wybór szaty graficznej, skład i wiele, wiele innych nieprzewidzianych przez nas sytuacji. 

Efekt finalny który oddajemy dziś w Wasze ręce, że zamiast 12 stronicowej broszurki na zasadzie "sneak peek", co u blogerów na Święta, dostajecie pełnowymiarowy magazyn, który mam nadzieję będzie się Wam miło czytało. Jednym słowem, zapraszam WAS do lektury naszego Magazynu! :D W numerze znajdziecie pomysły na jadalne prezenty. Przepisy, które pomogą Wam wzbogacić świąteczny stół, nie tylko ten wigilijny. A na koniec przeniesiemy Was w krainę słodkości, które niejednego przyprawią o kulinarny odlot i zagwarantują prośbę o kolejny kawałek!

Na koniec mam do Was ogromną prośbę, jeśli podoba się Wam to, co robimy to polubicie nas na fejsbuku i Pintereście. Oczywiście, jak pojawimy się również w innych mediach społecznościowych z pewnością Was o tym poinformuję. So stay tunned! 

Zaczytujcie się w GRYZie na Święta :D

1 komentarz:

  1. To teraz juz wiemy co to za projekt, koniecznie musze go obejrzeć wieczorem:) .... gratuluje uczestniczenia w takim przedsięwzięciu:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Super, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią. Komentarze są moderowane, dlatego nie martw się, jeśli Twój komentarz nie pojawi się od razu.