poniedziałek, 20 października 2014

Banan i dynia. Płatki owsiane i przyprawa do dyni. Poniedziałkowo koktajlowo #17.


Ten weekend był szalony. Najpierw piątkowe szaleństwo z dziewczynami, a w sobotę impreza niespodzianka. Fajnie znów poczuć to oczekiwanie i podekscytowanie, niemal jak dziecko przed Gwiazdką. Imprezy do późna w noc sprawiły że następnego dnia, nie udawało mi się wstać z łóżka przed dwunastą.

Dlatego gdy dziś rano musiałam wstać o tak nieludzkiej porze. Zrobienie śniadania z na wpół otwartymi oczami graniczy z cudem. Zdecydowanie wolę wtedy nie brać w swoje ręce ostrych noży... Najlepiej wtedy przygotować koktajl, który zrobi za mnie blender. Tym razem postawiłam na płatki owsiane i dynię, która w mojej kuchni rządzi jesienią.


Koktajl bananowo-dyniowy

przepis własny
(na 400ml)

Składniki:
1 banan
4 łyżki puree dyniowego
2 łyżki płatków owsianych
2/3 szklanki mleka
1 łyżeczka przyprawy do dyni

Przygotowanie:
Płatki owsiane dokładnie zmiksujcie w młynku do kawy.

Do blendera wrzućcie obranego banana, puree dyniowe, zmielone płatki owsiane, mleko i przyprawę do dyni, dokładnie zmiksujcie.

Podawajcie od razu. Smacznego!

3 komentarze:

Witaj!
Super, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią. Komentarze są moderowane, dlatego nie martw się, jeśli Twój komentarz nie pojawi się od razu.