środa, 13 maja 2015

Ser i twaróg. Szczypiorek i czerwona papryka. Smarowidło do chleba.


Odkąd budzi mnie rano słońce bezpardonowo wpychające się do sypialni nie mam problemu z obudzeniem się. Budzik już mnie nie zaskakuje. Nie zmienia to faktu, że już z samym wstaniem problem mam ogromny. Kilkukrotne przekładanie alarmu to już poranny rytuał. Z łóżka wyciąga mnie najczęściej "zagrożenie" że Połówek zajmie łazienkę i już się nie wyrobię do pracy :)

 

Już po porannym prysznicu wracam do świata żywych. Mogę wtedy zacząć myśleć o śniadaniu. Tym razem wybór padł na fetę i twarożek oraz szczypiorek i czerwoną paprykę. Proste składniki, proste wykonanie, prosty smak, ale fantastyczne smarowidło! Do tego można przygotować je wieczorem poprzedniego dnia.

Feta ze szczypiorkiem i czerwoną papryką (smarowidło do chleba)

przepis własny
(na 2 porcje)

Składniki:

200g sera typu feta
60g twarogu
1 pęczek szczypiorku
1 mała czerwona papryka
pieprz do smaku

Przygotowanie:

Szczypiorek drobno posiekaj, odłóż 2 łyżki do dekoracji. Czerwoną paprykę pokrój w drobną kostkę, podobnie jak przy szczypiorku odłóż 2 łyżki do dekoracji. 

W misce rozetrzyj fetę z twarogiem, dodaj posiekany szczypiorek i pokrojoną paprykę, dokładnie wymieszaj. Dopraw do smaku pieprzem.

Podawaj z ulubionym pieczywem posypane posiekanym szczypiorkiem i pokrojoną papryką.

Smacznego!

1 komentarz:

  1. Pyszności. Idealne na śniadanko. :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Super, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią. Komentarze są moderowane, dlatego nie martw się, jeśli Twój komentarz nie pojawi się od razu.