poniedziałek, 27 października 2014

Ananas i kiwi. Gruszka i jagody goji. Poniedziałkowo koktajlowo #18.


I to mi się podoba! Rano się budzę bez najmniejszych problemów, za oknem już widno... Zmiana czasu (w tę stronę) to coś co zdecydowanie lubię. Wczoraj całkowicie zapomniałam o zmianie czasu. Nie zwróciło mojej uwagi nawet to, że obudziłam się wyspana o ósmej... Gdzie w niedzielę lubię się polenić i długo poleżeć w łóżku. Dopiero popołudniu Połówek zapytał dlaczego na kuchence i na dekoderze są inne godziny. Trochę potrwało zanim się zorientowałam o co chodzi :)

Dziś już świadoma zmian nie miałam problemu ze wstaniem o szóstej. Znając mnie ten stan potrwa około tygodnia, zanim się na nowo przestawię i nie będę mogła się zwlec w poniedziałek z łóżka. Ale na razie nie myślę o tym, zamiatam w niepamięć. 

Dziś na osłodę mglistego poranka koktajl z ananasa, kiwi i gruszki.


Koktajl ananasowy z kiwi, gruszką, jagodami goji i słonecznikiem

przepis własny
(na 350ml)

Składniki:
175g ananasa
1 kiwi
1 gruszka
1 łyżka jagód goji
1 łyżka ziaren słonecznika
kilka listków fioletowej bazylii
1/2 szklanki kefiru

Przygotowanie:
Ananasa pokrójcie na małe kawałki. Gruszkę przekrójcie na pół, usuńcie gniazda nasienne i pokrójcie na mniejsze kawałki. Kiwi obierzcie i również pokrójcie na małe kawałki. Wrzućcie do blendera. 

Dodajcie jagody goji, ziarna słonecznika, bazylię i kefir, dokładnie zmiksujcie.

Podawajcie od razu.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj!
Super, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią. Komentarze są moderowane, dlatego nie martw się, jeśli Twój komentarz nie pojawi się od razu.