wtorek, 2 lutego 2016

Bardzo prosty krem z ciasteczek Hit


Gdy w grudniu kończyłam pracę nad e-bookiem, to z ekscytacją wspominałam wszystkim zainteresowanym o niesamowitym smaku kremu z ciasteczek Oreo*. Jedną z tych osób była Marta, która od razu wpadła na pomysł, że z innych ciastek typu markizy może powstać równie dobry krem.

Trochę wody w Wiśle upłynęło, ale gdy natknęłam się jakiś czas temu na ciasteczka Hit w sklepie, to nie mogłam się im oprzeć. Koniecznie musiałam sprawdzić, czy faktycznie tak będzie jak podpowiadała mi moja kulinarna intuicja. Nie zawiodłam się. Krem wyszedł aksamitny, słodki i pachnący wanilią. Będzie idealny do... ale o tym w kolejnym wpisie :)

Przepis jest banalnie prosty, więc jeśli gotujecie z pociechami to spokojnie jego przygotowanie możecie oddać w ręce Waszych małych pomocników.


Bardzo prosty krem z ciasteczek Hit

przepis własny
(na ok. 260ml)

Składniki:

1 opakowanie ciasteczek Hit o smaku waniliowym (220g)
2 łyżeczki cukru pudru
2 łyżki śmietanki kremówki 30%

Przygotowanie:

 Ciasteczka łamiemy na mniejsze kawałki i wrzucamy do blendera, dodajemy cukier 
puder i dokładnie miksujemy. Dodajemy śmietankę i ponownie miksujemy, aż powstanie 
jednolity krem.

Przechowujemy w lodówce w szczelnie zamkniętym słoiczku przez ok. 2 tygodnie.


* przepis na krem z ciasteczek Oreo znajdziecie w moim e-booku "Jadalne prezenty".

http://issuu.com/ewelinawojtasik/docs/jadalne_prezenty

2 komentarze:

  1. ... idealny do wszystkiego!
    Ja proponuje poranne tosty z takim kremem! Prosto, szybko i pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zbyt proste się wydaje zrobienie tego kremu! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj!
Super, że chcesz podzielić się ze mną swoją opinią. Komentarze są moderowane, dlatego nie martw się, jeśli Twój komentarz nie pojawi się od razu.